Tuesday 29 January 2013

Le Confession :)

Assalamualaikum :)


Well hello :) This girl up here would have something to say :) Hahaha . 

Apakan merepek petang-petang ni *BURPS* hehehe . Well , bila orang dah tanya what is my actual status ? Haha , so the lawak babe . And actually and definitely I'm still single and sebelum sampai masanya I'm onto something , so sampai time tu lah saya single :) Hahaha . *TAK PUAS HATI ? BERAMBUS*

Well , kalau mau cakap tentang hati dan perasaan *CEHWAH* my heart is taken :) Proudly taken . By someone , that I think it is better to be left unknown :) Jujurnya , I'm happy and so proud that I knew him . We never met , F2F but we just text and text and text . Calling ? Haha , never . So not me . Pernah laah tapi dulu-dulu . Tu pun just about 2-3 minutes if I'm not mistaken :) Hahaha . Saya happy kenal dia ni , sebab I think he understands me well enough even dia cakap he don't . And actually dia sangat pandai memujuk even dia cakap dia tak pandai mau pujuk orang . And , dia matang . Tu lah yang penting :) See , saya ni tak matang . Langsung , pandai lah juga jadi matang , suddenly tu XP Haha , tapi adalah sangat jarang okay . Hehehe . Tp biarlah , don't ever judge me . You just don't have the rights to do so . 

And , even though kami ni boleh dikatakan TTM , we've discussed about this and kami memang takmau to have any serious relationship sekarang ni . Well , better lah kan ? Couple-break ni , not my type so better prevent kan ? *OSEH* And dia pun ada cakap yang dia belum ready , haha . Saya pun , so better kami macam ni jak . Kawan . And WE WILL GO ON WITH THE FLOW . Bak kata orang , kalau jodoh tak kemana juga tu (: In sha Allah . Kalau dia lah jodoh saya yang sudah tertulis di LohMahfuz *AMBOIH* then , saya terima dengan hati yang terbuka :) Oyeah ! Hehehe . 

So , jangan lah mau cakap saya ni playgirl . Sebab apa ? Ramai minat orang ? Hahaha , its okay for us to have thousands crush lah ! LOLS . Suka orang tu normal , tambirang lah if kau nampak orang hensem or perempuan cantik kau tidak terdetik SIKIT PUN rasa suka . Kan ? Please , we're humans maa . Saya mengaku , saya memang cepat suka orang . Tp it doesn't mean that I'm a playgirl . Playgirl ni usually yang couple ramai dalam satu masa . Well obviously me ? Hahaha , don't make stupid jokes peeps , I don't even have one . So ? Haha , maybe you can just call me an easy-melt girl . Haha , can't deny . Memang pun . Tapi even I like lots of people tapi before I go to bed , memang there's only one person in mind :) 

So , you should just never questioned about my status . Its my right to keep it up , down or low . LOLS . *MEREPEKS* and and , to those yang fikir saya ni cepat sangat suka orang tu , up to you babes , sukahati lah kau cakap apa pun . Sometimes bila kita talks bout people , it doesn't define them , it defines you :) Hahaha , semua dah ada akal , we're not animals so boleh fikir logic kan ? HAHA , thanks for reading :*

Love . Hugs . Kisses .

Bell :)

No comments:

Post a Comment