Saturday 12 January 2013

Life is tough so do trust !

Assalamualaikum

Haiii people :) Well , sekarang ni kan , kerjaa saya ni just tanam anggur jaa -.- Boring nak mampus tau tak ? Hishh , sabar jaa laa . Nak kerjaa tp my two beloved parents kata "NO NEED LAH" Yeahh right then now i just sit at home and do nothing ! Tp takpaa , sabar jak laaah :) Maybe and I yakin ada hikmah untuk semua ni :D Hahaha . Emo malam-malam -.-

Well , tajuk post ni pun dah pelikunss sikit right ? Yaah , its all about trust . I'm on my wayy falling for this guy , named AA . Its not I dont trust him , tp saya takut IF I DID , one day I'll hurt myself . Yalah , almaklumah , perempuan ni kan lemah . Seriousss eh . Cepat cair . Hahaha . Am I talking about myself ? Yaa , I guess so :p Em , let see . Dia tak pernah cakap yang dia love . Sebab dia cakap LOVE IS A ONE BIG WORD . Oh , yaa too big . But , cara diaa mcm he really do :D Hahaha *perasanperasan* Biarlaah , mau perasan pun d blog saya sendiri kan ? :D Hahahaha :') 

Eh , tiba-tiba saya inda jadi mau ulas pasal benda ni . Maybe betul lah dia cakap , sy ni suka separuh-separuh . Well babe , that's so me :D Hahaha . Ehem , malas nak cakap . So just leave it here hanging and questioned k ? HAHA . Yang penting , kepada my Mr AA , if you read this post , I do like you :3 Its awesome if you could turn it to love . ONLY IF YOU CAN . I guess . HAHA . 

Apa pun , thanks and I'm blessed to know you :D
Its just that , saya dah serik and penat disakiti . Ceh , jiwang cam taik . HAAHA , tp I'm serious there okay ? Kbaii

Love . Hugs . Kisses .

Bell :)

No comments:

Post a Comment